maandag 18 juni 2012

Themabijeenkomst 5 Reflectie 14 juni 2012

Hoe kijk ik terug op deze themabijeenkomst?
Ik vond deze themabijeenkomst een goede manier om te luisteren naar de verhalen van de andere scholen en hun ideeën bij deze opdracht. Ik vond het leuk om te horen en te zien dat we wel hetzelfde idee hadden, maar toch gelijk heel anders ingevuld.

Welke kennis heb ik opgedaan?
De kennis die ik bij deze bijeenkomst heb opgedaan betreft voornamelijk het idee achter een inspectiebezoek. Ik heb nu een idee wat ik kan verwachten als de inspecteur langskomt om je school te controleren.

Wat vind ik het belangrijkste van wat ik heb geleerd? Waarom?
Het belangrijkste wat ik deze themabijeenkomst heb geleerd, is dat communicatie echt heel erg belangrijk is. Doordat wij als groep met elkaar hadden gecommuniceerd, wist iedereen welke rol hij of zij in de presentatie had en wat er van hem of haar verwacht werd. Hierdoor hebben wij in mijn ogen een goede presentatie afgegeven.

Wat heb ik over mezelf geleerd?
Ik heb over mezelf geleerd dat wanneer ik ergens echt geïntereseerd en oprecht betrokken bij ben, ik dit ook uitstraal. Ik geloof echt dat we met onze groep een goed concept voor een school hebben bedacht en dit straalden wij tijdens de presentatie ook uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten