maandag 18 juni 2012

Themabijeenkomst 4 Reflectie 31 mei 2012

Hoe kijk ik terug op deze themabijeenkomst?
Met een goed gevoel kijk ik terug naar deze themabijeenkomst. Door in gesprek te gaan met Peter heb ik nu zelf een steeds beter beeld van hoe onze school eruit ziet en wat onze kwaliteiten als school en als leerkracht op deze school zijn.

Welke kennis heb ik opgedaan?
Ik heb deze bijeenkomst geleerd waar allemaal naar wordt gekeken bij een inspectiebezoek en waar wij als team van de Passiebloem nog even naar moeten kijken. De meeste punten zijn voor iedereen al duidelijk. De laatste punten moeten nog op de i worden gezet.

Wat vind ik het belangrijkste dat ik heb geleerd? Waarom?
Het belangrijkste wat ik heb geleerd is het concept van onze school. Ik heb nu eindelijk een compleet beeld van hoe onze school eruit ziet en wat wij belangrijk vinden en dat is een fijn gevoel.

Wat heb ik over mezelf geleerd?
Deze bijeenkomst heb ik over mezelf geleerd dat een stille kracht ook een kracht is. Ik zeg misschien niet veel, maar als ik wat zeg, is dit voor mijn gevoel wel relevant voor het goed laten verlopen van de rest van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten