woensdag 20 juni 2012

Notulen Vergadering 4 - 13 juni 2012

Notulen Vergadering 13-06-2012
Agenda voor vandaag
-          13 juni iedereen alles af. Laatste puntjes op de i
-          De presentatie voorbereiden voor de inspectie.

Vergadering
Dit was een wat ‘’losse’’ vergadering waar de puntjes op i werden gezet bij de schoolgids, ook de website werd bekeken.
De presentatie is met de hele groep gemaakt + indeling wie wat zegt tijdens inspectie is gemaakt.
De indeling is als volgt:

-          dia 1 en 2: Ellen
-          dia 3: Florian
-          dia 4: Jessica
-          dia 5; Jennifer (Kan je please even aangeven wat de rollen binnen de school betekenen)
-          dia 6 en 7: Linsey
-          dia 8: Yvonne en Paula
-          dia 9: Robin
-          dia 10: Sanne
-          dia 11: Florian
-          dia 12: Linsey
-          dia 13 en 14: Ellen


Inspectiebezoek

Inspectie bezoek ging goed :D. We moeten slechts de laatste puntjes op i zetten, ook kreeg ik van Peter door dat we nog even extra goed moeten kijken naar correcte spelling.

Agenda voor volgende keer
-          We hebben aanstaande donderdag  21 juni weer een themabijeenkomst, hierin wordt t duidelijk wat Peter van ons verwacht tijdens de presentatie.
-          Graag daarvoor even afspreken, 13.00? Dan hebben we anderhalf uur om de punten van Erica kort te bespreken en verwerken. De les van Peter begint namelijk 14.30.
-          We verdelen de schooldgids en webiste over het groepje voor correcte spelling.

Reflectie van teamvergadering 4
Zoals in de notulen ook al te lezen is, was dit een iets losse vergadering. Veel hebben we dus ook niet meer besproken dan wat al duidelijk was. Dit vond ik ook wel goed. Je kunt wel over bepaalde punten blijven praten, maar de kans dat er dan onenigheid komt, is groter. Samen met Jennifer en Linsey heb ik de taak van de spelling voor de schoolsite op mij genomen en hebben we samen alles doorgenomen. Ik vond van mezelf dat ik wel iets meer van mezelf kon laten zien. Taal en lezen is iets wat ik leuk vind. Deze kwaliteit komt nu dus goed van pas. Nog één vergadering voor de presentatie. Ik hoop dat ik in deze laatste vergadering nog iets kan bijdragen, maar dat zal wel gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten